Wdrożenia » System obsługi reklamacji
System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji dla instytucji finansowych to rozwiązanie wspierające proces obsługi reklamacji zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.

Reklamacje składane przez klientów instytucji finansowych muszą być rozpatrzone przez tę instytucję w ciągu 30 dni, gdyż w przeciwnym wypadku z mocy prawa ta reklamacja staje się zasadna.

Regulacje prawne zobowiązują instytucje finansowe do rozpatrzenia reklamacji składanych przez wiele kanałów, czyli pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną, przez telefon czy u przedstawiciela w oddziale.

Nasz System Obsługi Reklamacji (SOR) pozwala na kontrolowanie procesu obsługi reklamacji, dzięki czemu nasi klienci mogą uniknąć problemów związanych z nieterminowym lub w ogóle brakiem właściwej reakcji na reklamację swojego klienta.

System realizuje powyższe wymaganie poprzez następujące funkcje i moduły:

  • Moduł składania reklamacji
  • Moduł przekierowania reklamacji do właściwego działu
  • Moduł przypomnień o zbliżających się terminach
  • Moduł zarządzania użytkownikami
  • Moduł integracji z systemami organizacji (ebok, helpdesk, oddziały, intranet, etc.)
  • Moduł raportowania
Branża finansowa